Papara, resmi sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada, erişim probleminin teknik bir arızadan değil, planlı bir alt yapı güncellemesinden kaynaklandığını belirtti. Şirketin açıklaması şu şekilde:

Daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla altyapımızı güncelliyoruz. Bu süreçte Papara mobil uygulamamıza veya web sitemize kısa süreliğine erişemeyebilirsin. Ancak teknik ekiplerimiz bu durumu en kısa sürede çözeceklerdir. Anlayışın ve sabrın için teşekkür ederiz.

İkinci bir açıklama daha yapıldı

Papara, yaşanan kesinti sonrasında resmi kanallarından ikinci bir açıklama yaparak, network kaynaklı sorunun tamamen giderildiğini duyurdu:

KVKK'dan X'e 1,4 milyon TL ceza KVKK'dan X'e 1,4 milyon TL ceza

Network kaynaklı bir sorundan ötürü kısa bir süre uygulamamıza erişilemedi. Ancak ekibimiz hızla aksiyon alarak bu geçici sorunu çözdü. Şu anda tüm ürün ve hizmetlerimize kesintisiz bir şekilde erişim sağlanmaktadır. Bilginize sunarız.

Kaynak: Haber Merkezi